Het is zomerrrr!!!!!

Lieverds,

Ik ben 2 uur geleden veilig en wel geland in Bangkok. I LOVE IT!!!

Het is hier heerlijk heet ben nu al weer flieft op dit land. De vlucht was lang, vol met gore geile opa's en stinkende duitsers  n dus helaas geen oog dicht gedaan. Maar ik ben vol energie!

Vreemd genoeg ben ik wel al gewend aan dat het nu 12.00 s middags is ipv 6 uur s ochtends....Sta nu op de canadese ambassade (wederom geile opa's) te wachten op Ople om ff te gaan lunchen.

Binnenkort snel meer!

Dieke kusmoel van Eva

1. Stephanie:
    4 november 2008
    Aaaaaah Ev!!! Super coolom te horen dat je zo happy bent! Jij hoort daar min of meer ook echt wel thuis! Haha! En ben hèèèl blij dat je veilig bent aangekomen.

Kus en knuf Stef
  2. Kimmetjes:
    4 november 2008
    Lief wat fijn dat je veilig bent aangekomen! Nu kan je volop gaan genieten! Dan blijf ik hier speciaal voor jou genieten van dit mistige koude weer!
    Dikke Kus
  3. Sieb:
    4 november 2008
    Lief wat heeeeeeeerlijk!!! Lekker genieten voor je het weet is het weer voorbij. In gedachten ben ik mee!
    Lots of love xxxxxxx
  4. Sieb:
    :}
  5. Sab:
    4 november 2008
    Goed zo schat!!!!!! Heerlijk, ik kan ook niet wachten!! Geniet ervan!
    Tot over 6 weekjes :D
  6. koen:
    Heej Meis,

Heeeeeerlijk!!!! Genieten!!!!!!!!!! Je had echt ernstig depresief van het weer geworden hier. Net bij tandarts geweest, kroon gezet en verdoofd voor vullen van een of ander nieuw gat. Wordt je ook vrolijk van.

Dussss; extra genieten dat je daar zit!

XX
  7. Marielle JOngen:
    Hee nichie

heeeeeel veel plezier daar!
    Geniet van iedere minuut.

groetjes, Marielle (hard aant werk, verschil moet er wezen ha ha)
  8. Loes:
    Lieve Eva en Mike,

Eindelijk weer happy together! Geniet ervan samen en ik zal smullen van jullie heerlijke reisverhalen! Viel Spass!!

Dieke kös van Loes
  9. jeffrey:
    4 november 2008
    hiephoi, geniet van het hete zonnetje die hier maar niet door wil breken voorlopig!

Groetjes aan Ople

xx
  10. martijn:
    mikie spijkie !!!!!

leuk dat jullie het leuk hebben!

ts hier ty... weer eerste klas.

spreek je snel,

groetes martijn
  11. mDm@:
    5 november 2008
    Haaaaaaaaaaa EEEEEvvvvie...

Veel pleZier, en de oudjes zijn minder gevaarlijk dan andere partijen daar...pas op voor de she-boys, hoorde net van Mike dat hij byzonder veel interesse heeft voor andere walletjes!

Kus!
  12. Wilma en Frans:
    5 november 2008
    Lieve schat, blij dat je gezond en wel bent geland,en nu mag lekker gaan genieten.Hou ons op de hoogte,love you,kus,en voor mike een knuffel mam en Frans
  13. Vincent:
    6 november 2008
    Ha!
    Zo ben je nog hier in Venlo en zo sta je alweer in Bangkok..het is wat!
    Heel veel plezier daar en tot over een paar maandjes!
    X
  14. Isabelle: