onoplosbare puzzels op de fruitmarkt

8 januari 2009 - Chiang Mai, Thailand

foto's en dergelijke geupload...nu gaan wij nog nadenken over een nieuw verhaal!

neem een kijkje en de groeten uit Chiang mai

1. jeffrey:
    8 januari 2009
    Mooie foto´s ,mooie belichting, schitterend , prachtig, och hemels!!!!
  2. Vincent:
    9 januari 2009
    Hoi reizigers,
    Jullie zonnige foto's vormen een schril contrast met de situatie hier in nederland..
    We zitten in Reuver al een week ingesneeuwd:-)
    Hoop dat jullie een leuke oud&nieuw gehad hebben!

X Vincent
  3. Ing & Frank:
    10 januari 2009
    Hi Eef & Mike!!

Eindelijk internet gevonden hier in Flores wat daadwerkelijk WERKT, maar op hyves kan ik je niet toevoegen Eef (loopt he-le-maal vast!).
    Komodo's gezien en weer gedoken, nu bezig met een brommertour, zitten momenteel in Ende met pijnlijke achterwerken ;-)

Hoop dat alles met jullie supergoed gaat in Chiangmai, ga lekker eten bij The Wall (NL eigenaar-kroketten eten, vast lang geleden!)

Dikke knuffel,

Ing & Frank
  4. Noud:
    10 januari 2009
    Jo eva dat gaat snel van maleisie naar Chang mai, nog veel relaxtheid toegewenst daar in de toekomst hier is het pas 2009 ps. over twee weken is er een Reggae festival in Pai (ten noorden van Chang Rai geloof ik) wordt best druk volgens mij (http://paireggaefest.com/en/)
  5. Michiel:
    11 januari 2009
    Geboefte! Daadwerkelijk de groeten uit Vianen, het dorp dat schijnbaar maar blijft bestaan.. Jullie kunnen je lol op, blijft erg fijn dat wij mee kunnen genieten, schitterende kiekjes en puike verhaaltjes! Nog heel veel plezier gewenst!

Michiel
  6. Henky:
    13 januari 2009
    Hier ook allemaal sneew-zwartjes, gek he, geen sneew-witje te vinden ?

Dat gaat vervelen, was leuk te zien sneew-zwartje
    tussen 2 sneew-witjes,hehe

Mooije foto's,

XXX
  7. Ing & Frank:
    19 januari 2009
    Hi E & M,

Inmiddels zijn wij ook op Bromo geweest (na een tijdje w8en in de zwavelstank -bleh!- hadden we geluk!)en zitten nu te chillen in Yogya!
    Jullie hebben vast 'First they killed...' gekocht! (Of niet Mike?).

Hele dikke knuffel,

Ing & Frank.
  8. Antje en Sef:
    28 januari 2009
    Hoi Globetrotter,

Hoe is het met jullie? Waar zijn jullie op dit moment? Lang niets vernomen! Nemen jullie ons zo een boedha mee? mag ook iets kleiner.

Groetjes,

Antje en Sef