Ko CHaaaang

6 november 2008 - Kuala Lumpur, Maleisië

hi poepchineesjes,

Tja omdat mike lief zo weinig heeft gepost ga ik het goedmaken. ff klein berichtje moet nl heel erg hard plassen (stortregent buiten en dat werkt op mijn blaas)

Ben vanochtend om 06.30 uur bij Ople thuis vertrokken om de bus naar Ko Chang te halen (uiteraard waren we 20 min te laat maar gelukkig liep de klok op busstation en in de bus 15 min achter....heerlijk die stiptheid). Na 5 uur in een veel te koude bus te hebben gezeten, kwamn we eindelijk aan in Ko Chang. hebben een spiksplinter nieuwe bungalow (zijn echt de eerste "gebruikers") voor mooie prijs...

Vanmiddag was het heel heet en zonnig (sorry allemaal, wou dat ik beetje warmte en zon naar jullie kon sturen) en hebben we lekker paar uurtjes onder de palmboom op strand gelegen. Net hebben we lekker  thais gegeten (voor 1.40 euro) en wat biertjes genuttigd. Maar toen het steeds harder begon  te stortregenen en de thaise coverband het 68 ste beatle nummer ging zingen (you have got a FLIEND)...werd het tijd om te moven...en nu zit ik even hier!

Dalijk nog ff chillen met biertjes en dan morgen met scootertje het eiland rond. Gezien mijn dramatische rijkunsten, denk ik dat ik lekker achterop ga zitten...lang leven mijn luiheid!!

Dieke kusmoel van Eef

ps pap en mam dont worry en ik hou van jullie!!!

1. Kimmetjes:
    6 november 2008
    Klinkt heerlijk Lief!! Ben wel een beetje jalours.. het is hier koud en het wordt steeds kouder en natter..
    Tot snel,

Dikste Kus voor jou!
  2. Sab:
    6 november 2008
    Wow heel relaxed klinkt dat allemaal! Geniet ervan en ben echt blij dat ik ook nog ga!!!! :D

xxxxxxxxx
  3. Mariek:
    hmmmmmmmmmmmmmmmmmm

dat is het enige dat ik nu kwijt wil....

xx
  4. Annemee:
    6 november 2008
    Hoe heerlijk... ik ga volgende week maar weer achter m'n lampje bij gebrek aan echte zon... En dan waan ik me even op dat strandje op de foto...

x
  5. Jobje:
    7 november 2008
    Klinkt heerlijk! Veel plezier daar met Ople.

Wou dat ik ook in zo'n lekker warm land zat....

X Job
  6. Stephanie:
    7 november 2008
    Aveeeee!

Ben helemaal jaloers hoor! Als ik de palmbomen zie! Pfff! Hopelijk tot februari mop! Laat het je wel weten! Doe voorzichtig daar en geniet!

Kusjes uit het droge NL!
  7. Judith:
    10 november 2008
    Schat! Wat heerlijk om te lezen, ben wel een beetje jaloers hoor haha....
    Het is hier nu echt vies weer, harde wind en motregen... bah!
    Genietze daar en veel posten he?!
    Dikke kussen
  8. JOYCE BOKY:
    13 november 2008
    owww liefies, en ik lig hier op bed met de griep en een rode neus, niet van de zon helaas, geniet ervan, probeer toch maar zon door te sturen!!!