Wuivende palmen en vrechte apekup!!

13 november 2008 - Langkawi, Maleisië

Hola lieve vrinden en vrindinnen,

Even een kleine update zodat jullie weten waar wij nu uithangen.

Afgelopen zondag ben ik - Eva - (na een lange reis van 14 uur) vanuit Ko Chang, via bangkok aangekomen in Kuala Lumpur, Maleisie. Aardig wat spannende uurtjes in de bus van ko Chang naar Bangkok meegemaakt, aangezien het er naar uit zag dat ik mijn vlucht ging missen en het dus de vraag was wanneer ik dan wel naar Kuala Lumpur kon vliegen. Een minuut voordat de incheckbalie dicht ging, heb ik nog kunnen inchecken. Als een gek heb ik toen naar de gate gerend om er vervolgens achter te komen dat mijn vliegtuig 70 min vertraging had.

Maandag en dinsdag hebben Mike en ik de stad verkend - shoppingmall met indoorpretpark (en geloof me of niet maar ik heb er niets gekocht), in twin towers geweest en door Chinatown geslenterd. Kuala Lumpur is een leuke stad, maar wint bij lange na niet van Bangkok. Dit geldt eigenlijk veel heel Maleisie, het is heel mooi maar Thailand staat toch echt op nummer 1! Dinsdagavond 23.00 uur hebben we de nachtbus naar Langkawi (Maleisisch eiland vlakbij de grens van Thailand) genomen, waar we om woe ochtend om 08.00 uur zijn aangekomen en nog steeds zijn.

Het strand is hier wederom wit en het water mooi helder, maar helaas zwemmen dr kwallen in het water, waardoor echt zwemmen niet aan te raden is. Vandaag hebben we met een scooter het eiland verkend en zijn watervalletjes en brutale apen tegengekomen. Morgen gaan we onze tocht per scooter voortzetten. Helaas is de oostkust van Maleisie (schijnt erg mooi te zijn), door de start van het regenseizoen grotendeels gesloten, waardoor we te veel tijd overhebben (hadden gepland om ongeveer een maand in Maleisie te verblijven) tot we naar Indonesie gaan (I know, luxe probleempje).

Misschien gaan we daarom einde deze week naar t zuiden van thailand, om daar wat eilandjes te verkennen en te snorkelen. Eind nov / begin dec vliegen we naar Indonesie, om rond te trekken op Sumatra en uiteraard Sab te meeten en mijn verjaardag te vieren in Bali.

tot zover onze updeet, de volgende x proberen we ook wat feauteaus te uploaden!

Dikke Kus van Mike en Eva

1. Judith:
    Heey lieverds!
    Het klinkt weer heerlijk wat jullie allemaal meemaken :-)
    Beetje vaag trouwens, want ik heb me aangemeld voor jullie mailinglist maar krijg niks binnen... Ging net toevallig even kijken en zag dat jullie weer een verhaaltje hadden geplaatst!
    Leuk, have fun en keep on posting :-)
    Dikke kussen en knuffels
  2. Carolien Tolenaar:
    Jo Eef!

Wat leuk dat jullie op Langkawi zitten....daar ben ik ook geweest!! Het is een mooi eiland om even heerlijk te relaxen! En het strand is zeker mooi wit, jammer van die kwallen!
    En KL is leuk, zijn jullie daar nog in Chinatown geweest? Maar dat kan ook niet tippen aan Bangkok!

Heel veel plezier daar verder gewenst en blijf jullie blogs volgen!
    Dikke knuffel, Carolien
  3. Sab:
    13 november 2008
    Aaaah dat klinkt goed! Ja jammer van die kwallen idd.:s jaaa nog maar 1 maand! :D ik kan echt niet wachten! Heb er zo'n zin in! Nou geniet ervan en tot over maand :p
    Dikke xxxxxxxxxx
  4. sjoerd:
    13 november 2008
    Haha koorknapen. fijn dat u zo geniet. mooi te horen hoe de sfeer is in het tropische oosten zoals u beschrijft....
  5. jeffrey:
    13 november 2008
    meiden toch wat een gewuif en windgedrag, heerlijk, ga zo door. Scooterse ,rij voorzichtig..
  6. Stephanie:
    13 november 2008
    Heeey luitjes van het GOEDE leven! Pfff hier is het weer niet zo aangenaam! Maar ach, moeten ons er maar bij neerleggen :) Enne, rij voozichtig! En uitkijken met snorkelen! Wel blijven ademen! Hihi!

Kusjes!
  7. Wilma en Frans:
    Ha catootje en Mike,
    ben zo blij met jullie berichtjes,klinkt goed allemaal.
    Jullie zijn toch nog wel van plan terug te keren naar ons kikkerige landje,hoop ik

???
  8. Margriet:
    Hey schatjes,

Zo te lezen zijn jullie lekker aan het genieten, super! Lekker bezig, heerlijk!

Enyo you to.

Liefs,

Vanuit het Rotterdamse
  9. Mariek:
    14 november 2008
    Pffff, luitjes, wat heerlijk.

Verders sluit ik mij aan bij de rest.

Dikste zoen!
  10. richard:
    14 november 2008
    He Eefje! Cool dat je er van geniet. Hoe was het weerzien met Mike? Had ie niet te zot gediedjeet?
    Hier gaat alles best lekker moet ik zeggen. Je bent vervangen door Niels, de nieuwe beauty van het kantoor. En ik heb alle foto's van je afscheid online gezet.
    Ik kom af en toe hier checken of het goed gaat.
    hasta luego!
  11. JOYCE BOKY:
    15 november 2008
    hehehe liefste fwarte Lola en manis Mike, niet te goed aarden daar he? We willen jullie toch best nog wel terug zien hier!!!Oh ja, stuur alsjblieft wat zon...... het is hier zzoooooooooooooo grijs!!!! Heel veel liefs van Oet, Joyce, Djérel en Jonaïxxxxxxxxxxxxxx
  12. joosje:
    20 november 2008
    he eef en mike, uiteindelijk krij je wat je verdient, geniet er maar heeeeeeeelllll erg van...ik zou wel ff langswillen komen, heerlijk....witte stranden....hmmm, ik droom weg achter de kassa, tussen de bloemenjurken....ga maar snel wat foto's uploaden!!!ben nieuwsgierig.. ik heb me trouwens ook aangemeld voor mailinglijst en krijg ook niets, ik ga me wel weer ff opnieuw aanmelden, dikke kus aan allebei, en eva ik ben trots op je!