toch weer even thailand....

23 november 2008 - Krabi, Thailand

hi kippenkoppen,

Hier wederom een berichtje van Mike en Eef! Daags na ons laatste bericht zijn we met de speedboot de maleisische grens over gegaan en voet aan land gezet in Thailand. Wat voelde dat heerlijk om weer terug te zijn....Als eerste zijn we naar Ko Lipeh gegaan....dit was echt top!!! Precies wat je van een bounty ansichtkaart eiland verwacht, zo mooi dat het bijna nep lijkt. Wit strand , te helder blauw water en strand vol met chille barretjes. Vanuit het binnenland (500 mtr breed en 2 km lang ofzo) loop je in een kronkelweggetje (vol met winkeltjes en restaurantjes) naar de andere kant van het eiland. Samen met onze nieuwe ned vrinden hebben we een snorkeltocht gedaan. Helaas is er op Ko Lipeh geen geldautomaat, zodat we na 3 dagen het eiland weer moesten verlaten.

Samen met vrindje Stefan zetten we koers richting Krabi, Ao Nang. Hier zijn we vorig jaar ook al geweest, maar omdat het ons goed was bevallen, hebben we besloten het nogmaals te bezoeken. We hebben een scooter gehuurd, waarmee we de omgeving verkennen en rondtoeren. Gisteren zijn we naar hotsprings midden in de jungle geweest. Echt bizar...Een waterval en bassins waarin je kunt zitten, waarvan het water gemiddeld 42 graden warm is. Aangezien het bewolk was en het had geregend, was het een heerlijk partijtje badderen.

Waarschijnlijk gaan we na Krabi, via Maleisie, naar Indonesie om daar oa met het boemeltreintje koers te zetten naar Oost Java. Maar eerst 'orang hutans'  bekijken op Sumatra.

Oh ja het is hier heerlijk, zonnig en warm (na 4 dgn regen haha)!!

Knuffels van Mike en Eef

1. Vincent:
    23 november 2008
    ..nou dat van dat buitje klopt wel..
    Een sneeuwbui dan wel ja!
  2. amanda:
    23 november 2008
    Heerlijk schatjes!!! Ben blij dat jullie je zo goed vermaken!

Mike, mag je daar soms ook draaien? Eef, wel goed insmeren he! We worden ook een dagje ouder en daar kunnen we geen rimpels bij gebruiken.

kus
  3. Stephanie:
    Heey schatten!

Wat leuk! Haha wij zijn verleden jaar ook bij Ao Nang geweest, dat beviel ons super! Was erg leuk daar! Oh ja, als ik nu naar buiten kijk is het helemaal wit! En het sneeuwt nog steeds, wordt denk ik lopen naar het werk morgenochtend, het heeft wel wat de sneeuw! Hihi! Dikke kussen van ons!
  4. jeffrey:
    24 november 2008
    dag kletskop kinderen,

heerlijk hoor!

Tot de volgende knoop...
  5. Henky:
    30 november 2008
    Mike & Eva, genoten van jullie dia-show.

Mike ik dacht dat je een langere tijd in de

Molukken zou blijven ? email me ok !

En wat de regen aangaat, te veel, haha

Veel vakantie plezier!!! tot gauw weer!!

Dikke pakkerds, XXX