Bijna zo ver!!

24 september 2008 - Hilversum, Nederland

Lieve mensen,

Overwinteren in Azïe, wie wil dat nou niet?!
Na lang overwegen of wij naar Benidorm of t wat verder gelegen Azïe zouden vertrekken is de knoop  na lang beraad eindelijk doorgehakt. Op naar Azïe......en dat zo'n pak hem beet half jaartje. V.a. 4 oktober zal de site regelmatig voorzien worden van spannende oosterse wokverhalen.

Vliegen doen we dit keer alleen niet vanaf het dure Schiphol maar het iets goedkopere Düsseldorf, uitzwaaien zal daarom wat meer moeite kosten.

Wij willen de volgende landen bezoeken en dan op 1 april 2009 via Bangkok weer terugvliegen.
Daar denken we nog niet aan, gelukkig klinkt het nog lekker verweg.

Mocht je ons willen opzoeken kan dat in een van de onderstaande landen.
Wel even bellen van te voren....

• Maleisie
  • Indonesie (o.a. Bali --> Daar gaan we met Sabine waterspatten, Mike gaat oa ook nog kennis maken met de Molukse keuken op Ambon en Saparua)
  • Filipijnen ( waarschijnlijk gaan we op visite bij Henk - pappa van Mike)
  • Cambodja
  • Laos ( op kraamvisite bij de baby van Noud)
  • Vietnam
  • Thailand ( daar gaan we onder andere Falang Job bezoeken)

We hopen dat jullie onze blog trouw gaan volgen en ons overladen met mailtjes en leuke berichtjes vanuit Holland!! Wij zullen jullie middels deze blog op de hoogte houden van onze avonturen in het verre Oosten!!

Dikke kus Mike en Eef

ps: Aanstaande zaterdag drinken we een borrel met iedereen die zin heeft in het Wapen van Hilversum, vanaf 22.00 uur.

1. joosje:
    25 september 2008
    ga maar lekker heeeeellll erg genieten, jongens, van de rust, afstand van dagelijkse beslommeringen en elkaar, en natuurlijk gigantische variatie aan eten, natuur, cultuur......dikke kus tomer en joodje
  2. Bianca:
    25 september 2008
    He Ave! echt SUPER gaaf dat jullie dit gaan doen!!! ben stiekem wel een beetje (heel erg) jaloers! heel veel plezier en ik ga zeker jullie reisverhalen lezen! x Bianca
  3. Hakee:
    Waarom niet Benidorm?
  4. martijn:
    25 september 2008
    heel veel plzier en ik blijf jullie volgen!

groetjes,
  5. eva:
    25 september 2008
    2 hakee: Ja, dat had ook mijn voorkeur!
  6. Wim en Ieke:
    26 september 2008
    Nou, dat is geweldig !! wat zullen jullie genieten !! en heel veel zien ... (en niet na een maandje alweer terug naar huis, maar zolang dat je na een half jaartje vast een beetje heimwee hebt !) Geniet van alles om je heen en we gaan zeker jullie verhalen lezen. Wensen jullie een mooie en spannende reis/vakantie !groetjes van Wim en Ieke.
  7. jeffrey:
    29 september 2008
    ik zit op het puntje van de stoel, waar zitten jullie momenteel? Op de rug van een kameel? In de nek vAN DE giraffe?

laat wat van jullie horen aub,

een bezorde moeder
  8. monique de Jong:
    1 oktober 2008
    Ik weet nog dat we het een paar maanden geleden op een terrasje over jullie plannen hadden en nu is het dan zover! Leuk dat we jullie een beetje kunnen blijven volgen. Super, een hele goede reis en ik hoop dat jullie volop gaan genieten van alles wat jullie gaan meemaken! X Mo & fam.
  9. JOYCE BOKY:
    2 oktober 2008
    TJEE NOGMAALS, EEN WAANZINNIGE TIJD GEWENST, ENNE MOCHT JE OMREIZEN HAHAHAH DOE ZE DAN MAAR DE GROETEN OP JAVA OF TANIMBAR!!!!!!!THE BOKY FAMILY